![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiL_5U3U24RgIELzkrSEuk4Zp4JpSH9BI0P-kxyqcp9WO8bxaLExbTxXSFn1ScUH4Gc61ghrUC6CApxa2LNClQKDavCVVxmpgbrA4Veur4GEbumPkEcVAtoD4Us6N5HO2ead6HXnc5rd7ui/s400/Talenkennis+als+unique+selling+point.jpg)
In de Kamerkranteditie van juni 2010 schrijft Wil Houben, directeur Kamer van Koophandel Limburg, over de talenkennis als 'unique selling point'. Hij stelt: "Willen we liever een sterke economische positie behouden op onze nabuurmarkten in plaats van 'overruled' te worden door onze ooster- en zuiderburen, dan zullen we onze talenkennis weer behoorlijk op peil moeten brengen. We moeten, andersgezegd, ons unique selling point revitaliseren!"
Discussieer mee op de Euregio~Taalregio LinkedIn Group!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten